Niespojenie łuku kręgów

Niespojenie łuku kręgów

Postprzez MateuszSumera 29 mar 2015, o 16:56

Witam,

Mam 23 lata, lekarz ortopeda stwierdził u mnie niespojenie łuku dwóch kręgów w odcinku lędźwiowym. Od czasu do czasu kręgosłup daje o sobie znać tzn. odczuwam ból np. przy gwałtownym przechyleniu, podnoszeniu cięższych rzeczy itp. Dyskomfort odczuwam również podczas dłuższego siedzenia przy komputerze (jestem studentem, jest to moim chlebem powszednim). Dostałem zalecenie od lekarza ćwiczenia mięśni odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa.

Ćwiczenia te związane są z wykonywaniem w pomieszczeniu, jednak sam chciałbym oderwać się od tego i połączyć tzw. przyjemne z pożytecznym. Chciałbym ćwiczyć na świeżym powietrzu. Jako, że najbliższe mi otoczenie (rodzina / znajomi) dużo biegają sam również chciałbym pójść w tym kierunku. Dlatego zwracam się do Państwa z pytaniem czy w moim przypadku jest to możliwe? Jeśli tak co powinienem zrobić aby było to bezpieczne?

Posiadam zdjęcia RTG odcinka lędźwiowego, w razie potrzeby mogę je zamieścić.

Z góry dziękuję za udzieloną pomoc.
MateuszSumera

Re: Niespojenie łuku kręgów

Postprzez Maciej Brożyński 2 kwi 2015, o 22:12

Dzień dobry,
To poproszę o załączenie tych zdjęć.

Pozdrawiam,
Maciej Brożyński
JEŚLI PODOBAJĄ SIĘ PAŃSTWU NASZE ODPOWIEDZI, ZAPRASZAMY DO POLUBIENIA NASZEGO FANPAGE NA FACEBOOKU :) ORAZ DO WEJŚCIA NA NASZĄ STRONĘ!
https://www.facebook.com/fizjoklinika
http://www.fizjoklinika.com
Maciej Brożyński

Postprzez Natii32 8 kwi 2015, o 19:47